is dit een grauwe vliegen vanger ???
is dit een grauwe vliegen vanger ???hij was van morgen achter in de tuin opzoek naar voedsel
is dit een grauwe vliegen vanger ???hij was van morgen achter in de tuin opzoek naar voedsel
Hallo ,deze sprinkhaan kwam ik vanmiddag tegen bij een natuurcentrum.Veel walstro,grassen groeide er. Heb wat boeken nagekeken maar lastigHoop dat iemand deze sprinkhaan een naam kan geven.Vast bedankt Everdien
Vanmiddag gezien zo groot als een raaf ongeveer in prov. Groningen.
Groet,
Geert.
Hallo!
Valt uit deze foto met redelijke zekerheid op te maken om welke hommel het gaat? Grootte: 1 cm. Waarneming in België, provincie Antwerpen, Heist-op-den-Berg. Wordt daar vaker gezien. Het is niet mijn foto of waarneming, ik plaats de vraag voor iemand anders. Dit is de enige foto helaa...
Kom er niet uit, zou graag de juiste naam weten.Alvast dank.Vriendelijke groet, Irma
Deze tapuit heb ik gefotografeerd in Bulgarije , begin mei 2019.Kan het een Izabeltapuit zijn?
Vrijdag achterom in de skimmer deze larve aangetroffen maar normaal hebben deze toch een soort koker om zich heen.? Kan niet vinden om welke het hier gaat?
mijn huis zit plotseling vol met deze motjes. Wat zijn het? Zijn ze schadelijk?
Deze kever lijkt op de Johannesevangelie, maar is het niet. Zie kop.