uploaden foto's lukt niet.
Sinds gisteren lukt het niet om een foto te uploaden (vorig jaar was dit ook het geval). Zijn er meer fotografen met dit probleem? Voor redactie VV; oplossing?
Sinds gisteren lukt het niet om een foto te uploaden (vorig jaar was dit ook het geval). Zijn er meer fotografen met dit probleem? Voor redactie VV; oplossing?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Bedank Marijke! Goed dat u het meldt want we dachten de hele tijd dat het aan de foto zelf ligt. Maar deze bug komt er nu dus bij. We raden fotografen nu het volgende aan:
Melding: Pagina niet Gevonden
Er zijn verschillende problemen met het uploaden van foto's. Fotografen melden ook dat ze een 'Pagina niet gevonden' melding krijgen als ze een speciaal teken in de titel gebruiken. En dan gaat het om tekens als è en ü, tekens die normaal gebruikt moeten kunnen worden. Dit is een bug die opgelost moet worden maar voor nu raden we de fotografen aan deze tekens te vermijden in de titel.
Lege pagina of error melding:
Dit duidt meestal op een foto die te groot is en verkleinen van de foto kan dan helpen. Zelfs als die toch onder de 2 mb is. Let dan vooral op dat de foto maximaal 2000 pixels hoog en/of breed is.
En dan als laatste. Er wordt op dit moment regelmatig aan de site gewerkt door de programmeurs waardoor de site soms offline is. Even wachten en opnieuw laden kan dan helpen. In verschillende browsers kan het helpen om de cookies te wissen zodat je zeker weet dat de site helemaal goed geladen is.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Beste webredactie,
Ik ben er inmiddels achtergekomen waarom ik niet kon uploaden. Het ligt niet aan de foto's, maar aan de titel bij de foto. Ik heb als leesteken een accent aigu (é) gebruikt en dat wordt niet herkend. Waarschijnlijk omdat titels in hoofdletters worden weergegeven(?).
Met vriendelijke groet,
Marijke Kemps
Beste MarijkeKemps,
We zien dat het in de tussentijd nog niet gelukt is om een foto te uploaden. Het ligt niet helemaal stil omdat we van andere fotografen wel foto's binnen krijgen. Misschien is er iets mis met de specifieke foto die u wilt uploaden. Stuur deze anders naar ons via de mail: vroegevogels.online(at)bnnvara.nl
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels