Onbekende nachtvlinder dirkslijkhuis Geplaatst op 25-08-2020 om 12:20 Deel op Facebook Deel op Twitter Op 19 augustus kwam ik deze nachtvlinder tegen in onze tuin in Dordrecht. Hij heeft bijna geen tekening op de vleugels. Heeft iemand een idee wie of wat dit is?
dirkslijkhuis Geplaatst op 25-08-2020 om 14:23 Ik was er al bang voor met zo weinig tekening.Plakker rupsen en vlinder zitten in mijn omgeving (te) veel. Dat heeft mij al enige coniferen gekost. Maar toch bedankt. Jeanette
jeanette Geplaatst op 25-08-2020 om 13:15 Die is wel heel sterk afgevlogen Dirk, dus bijna geen tekening meer op de vleugels.Ik zie vrij grote antennes...en nog vaag iets van tekening...misschien een Plakker - Lymantria dispar??
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Ik was er al bang voor met zo weinig tekening.
Plakker rupsen en vlinder zitten in mijn omgeving (te) veel. Dat heeft mij al enige coniferen gekost. Maar toch bedankt. Jeanette
Die is wel heel sterk afgevlogen Dirk, dus bijna geen tekening meer op de vleugels.
Ik zie vrij grote antennes...en nog vaag iets van tekening...misschien een Plakker - Lymantria dispar??