Bijvlieg ??
Heb de foto op de site gezet met titel Bijvlieg ??Tjerk Nawijn denkt aan een bosbijvlieg en adviseerde toch maar even navraag te doen bij Jeanette, dus bij deze !Alvast dank, goed weekend en groet,Irma
Heb de foto op de site gezet met titel Bijvlieg ??Tjerk Nawijn denkt aan een bosbijvlieg en adviseerde toch maar even navraag te doen bij Jeanette, dus bij deze !Alvast dank, goed weekend en groet,Irma
Wie weet wat dit is?
Zit in de vijver, is geen sterrenschot, kikkerdril of slakkeneitjes.
Het water is kraakhelder, geen vissen er in en de beplanting ziet er goed en gezond uit.
Iemand enig idee??
Is dit een soort van melkdistel? Hij is manshoog.dokkum 17 julie
Welke nachtvlinder is dit. Ca 1,5 cm groot. Zat smorgens op m’n voordeur. Regio west Brabant.
Is dit een slobkousbij?? Barneveld. Schaffelaarse Bos. Op akkerdistel (?)
Kan iemand mij vertellen wat dit is?
Is dit het waterzakmosdiertje?
Zit in de vijver, oa aan de beplanting. Na verloop van tijd gaat het drijven.
Vijver is helder en de beplanting doet het goed.
Zit geen vis in de vijver.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Ik zou dus zelf zeggen, dat moet een hond zijn. Maar dat is het niet. Wie weet raad?
In de berm gefotografeerd, de blaadjes doen me denken aan lucerne klaver, weet iemand de naam?dank, Jeanet
In de vijver verorberde een ringslang een kikker, maar de kikker leek wel ontveld. Is de slang in staat om na de vangst van een kikker deze te ontvellen? We hebben de verorbering ook nog gefilmd, maar weten niet hoe we dit filmpje moeten uploaden