Schimmel
Garage van mijn broer wat zou dit toch kunnen zijn.
Groet,
Geert.
Garage van mijn broer wat zou dit toch kunnen zijn.
Groet,
Geert.
Onze poes heeft dit dier gevangen en ik wil graag weten wat dit is.Had een lange staart met wat haartjes op en grote gele knaagtanden.
Mijn tuin staat vol met 1 soort paddestoe;. Kent iemand van jullie deze paddestoel?
Er zit hier nu al enkele weken een moeder met zes pijltjes/pulletjes. Ze heeft het heel goed gedaan en alle zes (weet natuurlijk niet of het er meer waren, maar ik ken haar slechts met zes) zijn nu al flink gegroeid. Enkele dagen geleden kwam er een tweede moeder bij, met vijf stuks, een dag later w...
Zodra ik vogelvoer in het voederhuisje leg, komen de vogels in mum van tijd aangevlogen om aan te vallen.Ruiken ze het voer??? Hoe weten ze zó snel dat er voer ligt.
In de tuin van mijn buurman vloog een wesp met meer zwart dan normaal. Hij had ook een insect gevangen. Hij denkt dat dit een franse veldwesp is? Maar die hebben toch meer gelige voelsprieten? Alvast bedankt voor de hulp! groet Saskie
Er zijn boeren die beweren dat koeien worden mishandeld wanneer zij geen krachtvoer krijgen.mijn vraag is daarom:Wordt (toekomstige) boeren met koeien geleerd hoe herkauwers, dus dieren met een pens zoals koeien, herten en giraffes aan hun eiwitten voor spieren en melk komen?Wordt hen dus geleerd da...
Sluipwesp 3cm lang zat op een magriet blad, mijn vraag wat is zijn Nederlandse naam hoogezand.
Groet,
Geert.
Vandaag op een mountainfietst pad koevinkjes parend waarschijnlijk zien ze dan geen gevaar daarom maar snel opgepakt en veilig ergens anders geplaatst,alleen wie is vrouw of man