Koolmees
Een koolmees tikt al vele weken overdag om de paar minuten tegen de schuifpui van een vriendin van mij. Als de schuifpui open is blijft hij weg.
Wat bezielt het beestje?
Wie heeft er een idee over?
Een koolmees tikt al vele weken overdag om de paar minuten tegen de schuifpui van een vriendin van mij. Als de schuifpui open is blijft hij weg.
Wat bezielt het beestje?
Wie heeft er een idee over?
Welke sprinkhaan is dit? Foto gemaakt in augustus in de Italiaanse alpen op een hoogte van ongeveer 1300 meter.
Deze zwammetjes trof ik aan in het Loetbos bij Lekkerkerk op een dood stuk hout. Ze zijn ca. 1,5 cm hoog.
Vorig weekend voor het eerst waar genomen, dit weekend zaten er wat meer, helaas zware bewolking, weinig licht, maar wellicht goed herkenbaar, weet echter niet welke soort dit is. Gr. jan
Op de stronk van een kronkelwilg verschenen deze "paddestoelen/schimmels". Vraag mij af wat dit precies is. Is er iemand die mij dit kan vertellen.
wat is de naam van deze paddenstoel
23 oktober zag ik deze dode vogel liggen tussen de heide in het Buursezand.
Is het misschien een koekoek (man).
Op de bast van een levende boom (in een gemengd loofbos met o.a. Eiken) ,die ook begroeid was met mos, vond ik deze zwammetjes. Ze zijn heel klein, de hoedjes maar een paar millimeter breed, met het blote oog kreeg ik ze niet goed in het vizier. Kent iemand deze misschien?
Welke paddestoel is dit? Gevonden op gazon