soort varen?
Weet iemand of dit een varensoort is en zo ja, welke?
Weet iemand of dit een varensoort is en zo ja, welke?
Vanwege de te grote mestproductie (die door niet biologische melkveehouders veroorzaakt is) wil het kabinet een groot aantal melkkoeien slachten.
Het vreemde is dat biologische boeren die de problemen niet veroorzaakt hebben ook hun koeien moeten slachten. De mensen die goed met dier...
Ik heb sinds kort voor het eerst in mijn leven een tuin. En ben heel blij met alle koolmezen, pimpelmezen, roodborstjes, mussen, merels etc die op ons voer afkomen.
Laatst zag ik ook een specht, volgens mij een grote bonte specht, maar die was weer snel weg. Is er speciaal voer wat we voor sp...
Kan het zijn dat dit een slanke aardster is?
Gevonden op een zeer vochtige ondergrond van bladeren en kleine tajes.
Dit wespennest trof ik aan in een zeer oud schuurtje, dat kon, durfde ik nu pas te fotograferen.
Er vloog slechts momenteel 1 wesp het schuurtje in.
Dus nu was het een geschikt moment. Voorheen was het een komen en gaan. Met flits is het gelukt uiteindelijk. Ben er zonder één steek...
Wat is dit voor soort gal ?
van galwesp of galmug b.b. ?
groet
José
Er stonden in september bij beukenbomen een paar van deze zwammen bij elkaar. Wie weet elke zwam het is? Anke
Er stonden in september bij beukenbomen een paar van deze zwammen bij elkaar. Wie weet elke zwam het is? Anke