Ruigpootbuizerd?
Vraagje, is dit een Ruigpootbuizerd?
De foto is niet mooi, maar ik hoop dat de vogel toch goed genoeg te zien is om te kunnen determineren.
Hg
Frieda
Vraagje, is dit een Ruigpootbuizerd?
De foto is niet mooi, maar ik hoop dat de vogel toch goed genoeg te zien is om te kunnen determineren.
Hg
Frieda
wie weet wat dit voor beestje is dat enorme gaten graaft van wel een cm of 8 breed onder mijn kas door? Ik hoop dat het geen rat is.
zie mijn opname met een dashcam op youtube https://youtu.be/bTGYcrxMcZA
groet
simon
In een parkachtig bos met eiken en beuken bij Den Haag. Grote hoeveelheden!
Op het Westerstrand van Schiermonnikoog stonden tientallen van dit (vet)plantje . Weet iemand wat het is . De kleur zal met de herfst te maken hebben denk ik .
Groet, Huub
Zie bijlage , welke vogel is dit ???
Hij of zij is net zo groot als een vrouwtjes meren maar hij heeft een witte kraag in zijn nek aan de bovenzijde.
sinds 2 maanden hoor ik af en toe s'nachts een vreemd geluid in de tuin. het begint sissend en dan piepend. soms houdt het even aan, maar meestal zo'n 15 seconden. De honden reageren hier niet altijd op.
Ik dacht eerst aan egelgeluiden, het lijkt meer op sissen van een slang. Wie weet wat dit is.
een groep van ongeveer 20 eenden, met zwarte kontjes. Helaas kon ik ze niet dichterbij krijgen met de camera. Kunnen dit krakeenden zijn?
Loofbomenbos,op de grond onder eiken, beukenbomen.
15 cm breed met lichte vlekken op de hoed. Ongeveer een cm of 10 groot. Bij het zien dacht ik direct aan een russula, maar weet het niet zeker. Niet in groep, een drie tal exemplaren maar.
Op de golfbaan vond ik in het bos twee golfballen die helemaal rondom afgeschraapt waren. Welk dier zou dat gedaan kunnen hebben.