welke rups
Ik heb deze foto niet zelf gemaakt, deze is mij toegestuurd.Alles afgezocht, ook op vlindernet het rupsen zoek systeem, maar helaas.Ik heb om meer info gevraagd, maar mogelijk weet iemand nu al raad.Groet, Piet
Ik heb deze foto niet zelf gemaakt, deze is mij toegestuurd.Alles afgezocht, ook op vlindernet het rupsen zoek systeem, maar helaas.Ik heb om meer info gevraagd, maar mogelijk weet iemand nu al raad.Groet, Piet
Deze plant staat in het Reigersbroek in natuurgebied het Rozendaal bij Montfort maar ik kan nergens de naam van deze plant vinden
Dit mooie diertje trof ik vanochtend net buiten de tuin. Wie kan mij zeggen wat het is.
Let op: de toegevoegde foto is in kleur genomen, het is een zwart/wit diertje van ca. 4 cm
Grtzzz
Ik zag net deze jonge merel zitten en hij lijkt me eigenlijk een beetje té jong om al uit het nest te zijn. Er zijn volwassen merels in de buurt, die vrij opgewonden zijn, maar ik zie ze het jong niet voeren. Weet iemand of dit is zoals het hoort, of zou hij uit het nest gevallen zijn? En kan ik in...
Heeft iemand enig idee wat dit voor een vlinder is ?Gisteren gezien in mijn tuin.m.vr.gr.Bart Morriën
vanmiddag vond ik dit veertje in mijn tuin. Het lijkt mij te groot voor een zangvogel.Kan iemand mij op weg helpen van welke vogel dit veertje is?
Vandaag gezien gebied met hoge grondwaterstand en plassen/slootjes in oosten van het land. Wat is de naam van deze Juffer. Als hij vliegt gaan zijn vleugels als propellertjes rond.
wat is dit voor insekt.heb hem om hem goed te zien vergroot.hij had ongeveer de grootte van een mier.
Gezien in de uiterwaarden van de Maas, de Hemelrijkse Waard bij Oijen (Noord-Brabant).