In de tuin groeit dit jaar een grote plant met grote groene bladeren en in het hart komt nu een donkerpaarse bloem. Ik zie ook zaailingen even verderop.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Bedankt weer. De Hanekam staat prachtig en heeft ook hanekammetjes buren.éen met groene bladeren.
randhoeve
Hallo Alida.
Volgens mij is het de Celosia argentea, een hanekam uit de amaranten familie.
Groet, Henk.
AlidaP
Dag Walram,
Het is een Kattestaart , maar daar had ik een ander beeld bij. Mijn andere kattestaarten aan de vijverkant zijn bijna uitgebloeid. Ik denk dat deze heel mooi gaat worden. dank voor je reactie.
Lida.
Walram
Toevallig bij mijn vorige vraag naar de naam van een 'wilde'plant' kwam de naam Amarant naar voren.
Volgens mij is dit de groente/kruiden variant, de bloem is op de foto niet goed te zien maar ik denk dat die een beetje fluweelachtig is, andere namen Klaroen of Kattestaart.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Bedankt weer. De Hanekam staat prachtig en heeft ook hanekammetjes buren.éen met groene bladeren.
Hallo Alida.
Volgens mij is het de Celosia argentea, een hanekam uit de amaranten familie.
Groet, Henk.
Dag Walram,
Het is een Kattestaart , maar daar had ik een ander beeld bij. Mijn andere kattestaarten aan de vijverkant zijn bijna uitgebloeid. Ik denk dat deze heel mooi gaat worden. dank voor je reactie.
Lida.
Toevallig bij mijn vorige vraag naar de naam van een 'wilde'plant' kwam de naam Amarant naar voren.
Volgens mij is dit de groente/kruiden variant, de bloem is op de foto niet goed te zien maar ik denk dat die een beetje fluweelachtig is, andere namen Klaroen of Kattestaart.