Welke nachtvlinder?
Deze fraaie nachtvlinder gezien in de lage Spaanse Pyreneeën onlangs. Welke is het? Vast veel dank voor de reactie.Ton
Deze fraaie nachtvlinder gezien in de lage Spaanse Pyreneeën onlangs. Welke is het? Vast veel dank voor de reactie.Ton
Na een uur zoeken op internet en in mijn dag en nachtvlinder boeken zoek ik mijn toevlucht maar weer tot het forum. Is dit een spanner. Ik zag hem afgelopen weekend in de wei in de Echtenerveenpolder.
Mensen, ik kom er op mijn zoektocht niet uit. Dit vlindertje zat tegeneen muur grenzend aan onze tuin.
wat is dit voor vlindertje?heb hem nog nooit hier in de tuin gezien.
Deze vlieg zat op mijn nieuwe trui en liet zich niet verjagen. Met een lange tong "likte" hij steeds aan de trui.Wat is dit voor een vlieg en waarom likt hij aan een trui?
Een "vet" compliment voor de wekelijkse muziekkeuze! Die vind ik niet alleen heel goed maar brengt je zelfs in aanraking met verrassende nieuwe opties voor jezelf. Wat een werk moet dat elke week zijn. Dank!Tineke
Beste Vroege Vogels,
Ik heb een vogeltje gewond in mijn terras gevonden. Het beestje kan niet wegvliegen, maar revalideert snel.
Ik weet niet of dit een wilde vogel is of een huisdier. Kan iemand mij helpen deze vogel te identificeren?
Kent iemand deze vlindersoort ?
Wat is dit voor een mooie vlieg?