Leeft deze kersenboom nog?
Vorig jaar eind april hebben we een grote kersenboom geplant, maar het lijkt erop alsof er geen leven meer in zit. Deze foto is van afgelopen week. Horen er al knoppen aan de takken te komen nu?
Vorig jaar eind april hebben we een grote kersenboom geplant, maar het lijkt erop alsof er geen leven meer in zit. Deze foto is van afgelopen week. Horen er al knoppen aan de takken te komen nu?
Bijna nooit lukt het mee foto te uploaden . Krijg bijn voortdurend ene foutmelding. Ook nu weer "503 Service Unavailable". Heb meerdere browsers en computers geprobeerd. Wat gaat er mis?
Onder een stuk rottend hout zat dit insect te vervellen, weet echter niet welke soort dit is, bebost gebied (Raamdal), deze week. Gr. Jan
hallo, op het Lutterzand in Twente (De Lutte) aan de oever van De Dinkel zag ik dit spoor. Wie weet van welk dier? Je zag ook de staart in het spoor en aan de oordopjes zie je de grootte van de afdrukin het zand.
Op 1 maart zag ik deze rups over het terras kruipen (in de prov. Groningen). De lengte is 2,5 tot max. 3 cm. De temperatuur was rond het vriespunt. Welke soort zou dit kunnen zijn.
gespot in Drenthe omgeving Schipborg. Zo te zien heeft de vogel het zwaar.
Tot mijn grote verdriet trof ik vanmiddag (15 maart 2018) 26 dode volwassen bruine kikkers aan in mijn vijver. De meeste zijn vrouwtjes.Wat kan de oorzaak zijn?Ik vermoed zelf de trek bij redelijk zacht weer naar de vijver en daarna die dagen met het gemene koude weer (Siberische Beer) die de vijver...
ik zag in de schemering vanavond meerdere vogeltjes boven t water en in het riet in Schellerpark aan de stadsrand te Zwolle(zuid). De foto is matig en niet scherp maar wellicht kan iemand helpen? Ik kom er niet uit met de vogelgids.
Beste allemaal,Wat me opvalt bij bv bij foto rubriek en dan de mooiste, dat er door iemand van vroeg vogels zomaar wat wordt uitgezocht voor de mooiste foto.Ik heb een paar foto's van mij geüpload die hier in mijn omgeving de krant en verschillende sites hebben gehaald en prijzen.Maar bij de foto'...