Roze kaaszwam?
Is dit een roze kaaszwam? Vanmiddag waargenomen tijdens een wandeling bij de Horte in Dalfsen (bos met loofbomen en naaldbomen).
Is dit een roze kaaszwam? Vanmiddag waargenomen tijdens een wandeling bij de Horte in Dalfsen (bos met loofbomen en naaldbomen).
Nu tweemaal de huid met pennen van een egel aangetroffen in een vork van een Wilgenboom. 1e keer begin november 2018 en deze week december 2018. Geen vleesresten meer aanwezig. Ontdekt tijdens onderhoud in natuurgebied gemeente Reusel de Mierden.De vraag is welke roofvogel/roofdier kan hier voor ver...
Ik wist dat het ging gebeuren dat de herten die door toedoen en tot schande van een organisatie in Nederland afgeschoten moeten worden terwijl het kern gezonde dieren zijn en zelfs de kalveren ervan wat ik persoonlijk een grof schandaal vind en een pure vorm van dierenmishandeling En nu lees ik net ...
In mijn tuin staat een Callicarpa struik deze heeft nu paarse bessen DE zwarte mannen merels eten hier van. Nooit een vrouwtje .Hoe komt dat?
Hoi,
Kwam dit plaatje tegen tijdens een telefoon-opruim-sessie. Had het opgenomen omdat ik géén idee had welk insect dit is. Heb dit in de zomer in Hoofddorp gezien, aan de Hoofdvaart op een oprit.
Heeft iemand enig idee welk dier dit is?
Heb er ook een filmpje van (da...
Ik was benieuwd naar de witte dingen op deze stam.(Foto gemaakt op 9-12-2018)
waarschijnlijk van een watertor, voor zover ik kan achterhalen, weet niet of dit klopt, ongeveer 2 cm groot, aangetroffen in een poel in het raamdal, reeds in april dit jaar. Gr. Jan
op welke leeftijd krijgen waterhoenpullen het gele stipje aan de snavel?
Kan iemand zien wat voor een vogel hier tegen de ruit aan gevlogen is?