Welke vogel is dit?
Vanmiddag zag ik deze vogel zitten waarbij ik de veren op zijn rug steeds zag bewegen net of er iets onder zit.Ik dacht aan een Fuut maar het is nu toch geen jongen tijd?
Vanmiddag zag ik deze vogel zitten waarbij ik de veren op zijn rug steeds zag bewegen net of er iets onder zit.Ik dacht aan een Fuut maar het is nu toch geen jongen tijd?
Welke dier eet op deze manier dennenappels van de Nordman spar?Omgeving Flevoland.Zou leuk zijn als iemand dit weet!
Gisterochtend zat deze vogel op de schutting van mijn tuin in Berlicum, Noord-Brabant. Heb hem nooit eerder gezien. Hij had een mus gevangen en hield die nog vast. Weet iemand welke vogel het is?
Kom hier echt niet uit. Foto van november 2017, dennenbos, Eiffel (DL)
Hoi!Voor de rubriek Zelf Geschoten kwam dit filmpje binnen: https://vroegevogels.bnnvara.nl/nieuws/roofvogel-in-de-wind Ziet een van jullie welke vogel dit is?Vriendelijke groet,Internetredactie Vroege Vogelsp.s. Alvast fijne feestdagen allemaal!...
Er huist een diertje in het water in de dakgoot. Het is zo groot als een vingernagel. Wie kent het? Is het een larve van e.o.a. insect?
Lekker weer, buiten geluncht en ook nog een soort van cocon gevonden in een bloemen standaard. Van welk insect of insecten
In een bloemen standaard deze cocon gevonden ongeveer 2,5 cm. Ben benieuwd van welk insect.
Al geruime tijd bloeien deze gele bloemetjes tegen een schutting en geven nog wat kleur aan mijn tuin. Ze hebben vast wel een naam.