Welke spanner is dit?
Ben nog door mijn fotos van deze zomer gegaan en kwam deze tegen.Op een mooie dag tegen mijn raam in Brabant
Ben nog door mijn fotos van deze zomer gegaan en kwam deze tegen.Op een mooie dag tegen mijn raam in Brabant
Ik zat vroege-vogels te kijken / luisteren op zondagmorgen 15-11-2020 en daar was een meneer Olsthoorn te horen die een heel indrukwekkende serie woorden achter zijn naam had staan die hem schijnbaar een zeer geleerd iemand schenen te moeten maken .Het ging om het volgende waar deze meneer meende st...
Hoe heet deze paddenstoel
deze paddenstoel in het gras op een weide gevonden, waren er zover ik kon zien 4.
Vandaag zuidlaardermeer gebied veertjes 7cm lang mijn vraag wat voor vogeltje hoort hier bij.
Groet,
Geert.
Heb deze zwammen aan een boomstronk gefotografeerd.Kan de naam nergens vinden.Het is toch geen begin van de doolhofzwam?
Kunt u het in orde maken ...???Krijg elke keer dezelfde foutmelding (zie bijlage)
Weet iemand welke spin dit is op een groepje zwavelkopjes?
Kan iemand mij bevestigen dat deze kauw geen emelt of engerling heeft gevangen?Ik heb namelijk vorig najaar nieuwe zoden moeten leggen.