Forum

Nieuwste vragen

uploaden mislukt

Ik heb zojuist drie foto's geplaatst. Toen ik de vierde foto wilde uploaden, kreeg ik dat gekke beest te zien met de mededeling dat de pagina helaas niet gevonden was.Rararara .....

Blauwe druppel

Op 31 okt. wilde ik een foto maken van een tuinslak. Plotseling zag ik tot mijn verbazing een blauwe druppel tevoorschijn komen. Binnen een enkele seconde was die eraf gevallen. Is deze slak hier soms zijn darmen aan het legen?

Grote spinnende watertor?

Deze tor liep vanavond over ons tuinpad. Grote tor ongeveer 5cm.Ik kan geen loopkever vinden die zo groot wordt en hier kan voorkomen.Als het de grote spinnende watertor is wat doet die dan op het land?Plaats, Wormer NH

Grote spinnende watertor?

Deze tor liep vanavond over ons tuinpad. Grote tor ongeveer 5cm.Ik kan geen loopkever vinden die zo groot wordt en hier kan voorkomen.Als het de grote spinnende watertor is wat doet die dan op het land?Plaats, Wormer NH

Vreemde vogel?

Al sinds April vliegt er een gehavend vogeltje in onze tuin.Het lijkt een soort van miskleun, met mijn beperkte kennis zeg ik dat het een gehavende pimpelmees is. zie foto. Ik ben bang dat hij de winter zo niet overleeft.Het gedrag van deze vogel is wel normaal, dit zou de bacterie uit kunnen sluite...