Zwam op zwam
Wat zijn dit voor kleine paddenstoeltjes op een elfenbankje?
Wat zijn dit voor kleine paddenstoeltjes op een elfenbankje?
Is dit een spinnenweb?
Zondag 8 november 13 uurDe vogel op bijgevoegde foto lag vanmorgen dood op de stoep in Amsterdam zuid,is het een strandloper? Hij lag op ongeveer 20 cm van het huis en 20 cm verder lag een klein plasje bloed, verder zag hij/zij er ongeschonden uit.Bij het oppakken was hij/zij al stijf.wat voor scena...
In het verleden liet Menno vaak het woord #Fantastisch# vallen.De laatste maanden doet hij dat niet meer. Erg jammer !!! we vonden , dat hij het ook zo leuk uitspreekt. Net als Pieter van Vollenhove, of e.d.Alsjeblieft Menno, spreek het nog een paar keer uit op TV !groetjeroen en Colien...
Weet iemand de naam van deze zwam? Is dit een groene zwam of is hij bekleed met mos? Het zag er uit als groen fluweel. Erg mooi.
Onlangs kreeg ik bezoek op de waterloop van een vreemde vogel. Is dit een vink?
zijn dit paddestoeltjes?hartelijke groet Petjoe
Op 31 ok. in Dordrecht gespot deze zeer kleine zwammetjes. Zou dit de Oranje druppelzwam (Dacrymyces stillatus) kunnen zijn?
Een maand geleden hoorde ik een harde klap tegen raam bij balkon. Toen ik keek zag ik nog net een glimp van een eekhoorn en er was een afdruk van een vogel op het glas. Mijn huis staat in het Bezuidenhout in Den Haag en ik woon op de tweede en tevens hoogste verdieping. Is in de buurt van het Haagse...