Vreemd beestje
Er liep vandaag een bruin beestje in mijn hal, ik herkende het echt niet. Ik had graag een foto bij willen voegen maar bestand kiezen werkt niet. Dat is jammer. Denk dat het een geleedpotigen is.
Er liep vandaag een bruin beestje in mijn hal, ik herkende het echt niet. Ik had graag een foto bij willen voegen maar bestand kiezen werkt niet. Dat is jammer. Denk dat het een geleedpotigen is.
Wij hebben een chalet in het bos. We voeren de vogels met pindakaas, pinda’s en zaden. Aan ons chalet zit een afdak. Nu pikken de mezen ons geschilderde chalet kapot! Ze pikken er hele stukken uit!
Dit is niet direct een vraag meer een opmerking.Net op de radio de reportage gehoord over het Goudknopje op de Markerwadden. Meneer Wiersma was (best wel terecht) trots op het feit dat dit zeldzame plantje zich in dit gebied heeft gevestigd.Het plantje is zeldzaam maar er is een plek waar het al vee...
Beste mensen, sinds ruim een jaar hebben wij last van bedwantsten in ons tuinhuis. Diverese pogingen om deze beestjes kwijt te raken zijn mislukt. Een professioneel bedrijf heeft meerdere (5!) pogingen gedaan om ze chemisch en met stoom uit te roeien. Vanzelfsprekend hebben we zelf ook het nodige on...
Dit lag op de begraafplaats Oud Eik & Duinen, en ik heb geen idee wat voor beest hier opgegeten is. Wie heeft 'n idee?
Deze beestjes vond ik vandaag, 31 oktober, in de grond van een bloempot die ik wilde opbergen. Ik vond er drie, stijf opgerold, met de pootjes gespreid. Een grappig gezicht. Ze zaten aardig diep in de grond, waarschijnlijk klaar om te overwinteren. Heel geleidelijk 'ontdooiden' ze wat duidelijk moei...
Deze vogel zag ik in april in de achtertuin in Breda. Wie weet wat voor vogel dit is? In mei zag ik vergelijkbare vogel op onze waterbak, alleen toen zonder zo opvallende grijze vlekken en tien met een soort ‘baard’ van veren onder de kin.
Wie weet wat voor een soort vogel dit kan zijn . Gezien in Honselersdijk op 30 oktober eind van de middag. Vloog langs ons en ging even op de nok van de kas zitten en vloog er weer vandoor.
Kop , buik en rug volledig wit, met wat zwarte staart veren. Rondom de ogen ook zwart met op de kop een...
Wij worden door de buurman vals beschuldigd dat wij onze honden en katten uitwerpselen over de schutting zouden gooien.Daarom willen we graag willen weten over welke uitwerpselen het wel kunnen gaan, wij vermoeden een rat, egel of zelfs vleermuis want die zat er in de vorige woning ook al.Willen jul...