Reigers
Kan de blauwe reiger met een andere reiger bv zilver reiger paren?
Kan de blauwe reiger met een andere reiger bv zilver reiger paren?
weten jullie wat dit is
Deze hele kleine paddenstoe, minder dat een cm groot vond ik in het Veerse bos.Kunt U me vertellen wat het is?Mvg Petra
Een tijdje geleden meende ik dat in jullie programma over het kattenprobleem werd gesproken; heel veel vogels zijn slachtoffers van katten die op jacht zijn. Ik meende dat toen werd gesproken over een groepje ecologen dat een rechtszaak tegen de staat wil aanspannen omdat in de wet staat dat katten ...
Deze paddestoel heb ik 3 januari gezien bij Bosje Hooge Bank in Vlijmen. Hij staat op een boomstronk maar ik weet helaas niet van welke boom. Is hij zo te identificeren? Ik heb eventueel ook een foto van de (plaatjes)onderkant
Op wandeling vond ik op een grote pol planten, misschien ontstaan uit tuinafval, op heel veel bladeren donkergrijze vlekken, die bij nader bekijken ook voorzien waren van een puntje. Geen idee wat het is. een gal of een roest? Iemand een idee? Groet van Machteld
Gezien op 28 dec.2020 in de Wassenaarse duinen
In de wei achter ons huis in Warder (gemeente Edam-Volendam) zag ik vandaag deze vogel op z'n gemak rondstappen. Is dit een kraanvogel, of vergis ik me?
Iemand een idee wat voor eend dit is? Zwarte kop, lijf zwart/grijzig met gele snavel.
Heb vogelboeken en internet er op nageslagen, maar ik word er niet echt veel wijzer van.
Gespot in Noord Groningen