Vliegende kever?
Geachte,
Ik zag enkele insecten met hele lange nauwelijks waarneembare sprieten vliegen bij ons in de tuin
Ik ben benieuwd wat het is
Vr groet
Ype Duhoux
Geachte,
Ik zag enkele insecten met hele lange nauwelijks waarneembare sprieten vliegen bij ons in de tuin
Ik ben benieuwd wat het is
Vr groet
Ype Duhoux
Ik heb op de Veluwe een klein wit eitje gevonden. Hij lag in de berm naast een zandpad, er waren geen bomen boven. Weet iemand van welke vogel dit eitje zou kunnen zijn?...
Ik heb op het balkon een leeg pindakaashuisje waar sinds kort elke avond een koolmeesje slaapt. Is dit een normaal gedrag?
Goedemorgen, al jaren hebben wij (tijdens de winterse maanden) in de tuin vetbollen hangen, altijd op de zelfde plaats. Ze worden gekocht bij de zelfde winkel. Voorheen waren de vogel er dol op. Maar sinds 2 jaar zijn de vogels niet meer geïnteresseerd in de vetbollen. Gelukkig wel in het andere d...
Bij ons op appartementsgebouw van 5 hoog broedt ieder voorjaar een scholekster paar. Helaas vallen de kuikens naar beneden en zijn ze dood. Dit wordt het 3e broedjaar dat de scholeksters er zijn.
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat er toch een keer een kuiken het overleeft.
Bedankt voor advies
Ik heb op het balkon een leeg pindakaashuisje waar sinds kort elke avond een koolmeesje in slaapt. Is dit een normaal gedrag?
Welke vogel hebben we hier?
Vanmorgen nabij Zeddam.
Hier vlogen de kneu, roodborsttapuit,boompieper en geelgors rond.
Deze weet ik niet helemaal??
Welk soort eend is dit?
Plas nabij Doetinchem. Vanmorgen
Ik heb een leeg pindakaashuisje op het balkon en daar slaapt sinds kort elke avond een koolmees in. Is dit een normaal gedrag? De foto is om 21:30 uur genomen.Vriendelijke groet,Greet Overbeek.