Meeuwen
Welke soort(en) zie je hier. Maasplassen bij Osen
Welke soort(en) zie je hier. Maasplassen bij Osen
De vogel heeft een zwarte staartpunt; hij is gezien in de Oostvaardersplassen, 20 april, in een boom.
Wie kan mij vertellen wat dit is? De cocon zit al ruim 5 jaar in mijn tuin. Hij is eergisteren uitgekomen. Ik vroeg mij al die tijd al af wat het was. Kan iemand mij vertellen of deze beestjes schadelijk zijn?
Waar zijn dit takken van?
Is dit een soort wolfspin?
Welke vogel zag ik hier vandaag in de meidoorn?
Voor het zoveelste jaar zit er een wat langere wespensoort onder onze dakpannen. In het voorjaar gaan ze driftig de eikenhouten picknickbank te lijf. Verder hebben we er weinig last van dus geen Duitse of Limonade wesp. Na het voorjaar zien we ze niet meer. We laten ze dan ook niet weghalen maar ik ...
De eitjes van onze koolmees zijn net uitgekomen. Moeders helpt een kleintje uitt ei en laat vervolgens datzelfde kleintje een dag lang zieltogen naast t kuiltje waar de andere eitjes liggen uit te komen. ‘S Avonds is het pas dood. Waarom doet ze dat? Ik had t filmpje hier graag laten zien, maar d...
Vanmorgen kwam ik deze vogel bij een kennis van mij tegen,is dit soms een pimpelmees met wat kleurafwijking heeft wel de grote enhet oogstreepje maar kleur is meer wit.Plaats Wageningen in achtertuin. 19- 4- 2021