En nog een van de andere kant bekeken. hannitsko Geplaatst op 12-06-2021 om 20:30 Deel op Facebook Deel op Twitter Op een omgeknakt brandnetelblad was dit gevormd.Viel op door de gele kleur.Ik denk toch dat het iets van een geleedpotige is. Misschien groeit daar iets nieuws in.
hannitsko Geplaatst op 14-06-2021 om 13:35 Jeanette bedankt voor de naam, ik zat dus helemaal fout, het is een soort schimmel.En ook bedankt voor de tip om een tweede te plaatsenDe foto die ik hierna heb geplaatst van dat bolletje eitjes ben je die vergeten of is dat onbekend?gr. Hanneke
jeanette Geplaatst op 12-06-2021 om 21:03 Hanneke, als je een tweede foto aan je eerste vraag wilt toevoegen, doe je dat het beste door op je vraag te reageren. Dan heb je alles bij elkaar!Ja, dit zie je nu weer; ziet er heel fraai uit.Het is Brandnetel-zeggeroest - Puccinia urticata.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Jeanette bedankt voor de naam, ik zat dus helemaal fout, het is een soort schimmel.
En ook bedankt voor de tip om een tweede te plaatsen
De foto die ik hierna heb geplaatst van dat bolletje eitjes ben je die vergeten of is dat onbekend?
gr. Hanneke
Hanneke, als je een tweede foto aan je eerste vraag wilt toevoegen, doe je dat het beste door op je vraag te reageren. Dan heb je alles bij elkaar!
Ja, dit zie je nu weer; ziet er heel fraai uit.
Het is Brandnetel-zeggeroest - Puccinia urticata.