Welke plant
Geacht Forum,Welke plant is dit alsjeblieft.ruim 1 mtr. hoogbermnet buiten de stadslootkantDank weer, groet, janjoost.
Geacht Forum,Welke plant is dit alsjeblieft.ruim 1 mtr. hoogbermnet buiten de stadslootkantDank weer, groet, janjoost.
Beste Forum-ledenHebben jullie de naam van dit zweefvliegje,ong. 12 mm. lang bronskleurig borststukstaartstuk zwart en goud/grijs gestreeptstreeppatroon helaas niet kunnen vastleggenoogjes soort choco-bruinDANK, groetjes
Kleefkruid gaat bij ons in de buurt (Woerden) het gevecht aan met de overmatig aanwezige brandnetel. Iemand enig idee wie dit gaat winnen? En wat evt. is 'gunstiger' voor de natuur?
Er liggen nu 2 drolletjes op mijn tuintafel en 1 op de parasolvoet. Dus het diertje komt regelmatig in mijn tuin. Maar ik heb alleen maar tegels en geen planten etc in de tuin. Wel een vogelhuisje waar ik regelmatig brood in doe. Het is nog 2cm lang en 1 cm breed. Is dit een kat? Of eerder een rat?
Hoe komt het dat er veel meer slakken in mijn tuin zijn dan enkele decennia geleden ? En hoe ""doen ze het"" ?
welke nachtvlinder is dit zat in de lichtval
In mijn tuin heb ik een gele klaproos ( gele hoornpapaver)
aangetroffen. Zie bijgevoegde foto. Internet geeft aan dat deze klaproos zeldzaam is. Kunt u mij aangeven of dit juist is. En hoe en wanneer ik de zaadjes kan zaaien.
weten jullie wat voor kevertje ik hier zag, zelf heb ik geen idee
Van welke parkiet is deze veer, gevonden op straat in Zoetermeer, lengte 11 cm.