Wat draagt deze slak bij zich?
Wat heeft deze slak op z'n rug zitten?
Wat heeft deze slak op z'n rug zitten?
Ik zag een vogel die ik nog nooit heb gezien. Meestal heb ik koolmeesjes en pimpelmeesjes die van de pinda’s en vetbollen komen eten. Ik ben gaan zoeken en ik denk dat dit een jonge grote bonte specht is, een mannetje. Klopt dit? Ik woon in Weesp, balkon op 2e verdieping
Heeft iemand een idee welke vogel dit is?Het gaat om de bovenste, want de onderste is een kneu.Foto is niet erg goed, maar misschien toch goed genoeg voor een kenner.Foto is gemaakt in duingebied.
Ik weet het niet zeker of dit wel een Gehakkelde aurelia is. Ik vind de vorm van de vleugels zo anders. Ik heb geen betere foto om dat op te lossen.
Deze wesp zat vanmiddag op de weigelia.Toen hij weg vloog vond ik hem er toch anders uit zien dan de andere wespen in de tuin.
Deze groene harde vruchten groeien aan een struik, van welke plant zijn dit de vruchten ?
Welke rups is dit?
Vanochtend zat er een groep spreeuwachtige vogels in mijn kersenboom. Ik kan er niet achter komen wat het zijn.
Wie kan mij helpen?
Deze gele bloemetjes stonden in grote groepen bij elkaar in de buurt van een grote vijver in het bos.
Iemand enig idee wat het is?