Vreemd wit beestje
Dit kleine witte pluisje is een beestje. Misschien wel een insect. Maar wat is het? Niet meer dan zo’n 2 mm groot.
Dit kleine witte pluisje is een beestje. Misschien wel een insect. Maar wat is het? Niet meer dan zo’n 2 mm groot.
Spechten maken hun nesten door een hol uit te hakken in de stam van een boom. Ondervindt de boom nadelige effecten van zo’n nestholte?Ardy Notenboom,Houten...
Wie kan ons zeggen hoe deze bloem heet? Deze bloem bevindt zich in het Engelenmeer in Den Bosch. De plant staat in het bos, droge
plek. De plant heeft een kale stengel en een bromelia-achtige bloem.
Trof vandaag dit insect op mijn rozenstruik aan. Insect is een paar mm. groot.
wat is het witte, onregelmatige bolletje in dit spinnennest, het donkere zijn jonge spinnetjes, het witte lijkt wel piepschuim
HoiIs het waar dat een vleermuizenkast geopend moet kunnen worden om schoon te maken? En hebben ze jongen in de kast?
De afgelopen week horen we regelmatig na zonsondergang vanuit het slaapkamerraam een soort keffend geluid: wak-wak-wak. Ik dacht eerst aan een vos, maar het verplaatst zich te snel. Vaak is er ook een hoog piepje te horen, licht dalend in toon, dat me doet denken aan een bedelroep.De doorgaans gewel...
Hallo, weet iemand de naam van dit insect wat ik gespot heb in de duinen van Den Helder?Groetjes,Steven Kromhout
Beste forumleden,Welk plantje is dit, met de grappige zaad-"kraaltjes" van een paar mm. groot ??? !THNX