Zwarte rupsjes
Zijn dit de rupsen van een bladwesp, en zo ja, welke?De boom zat er helemaal vol mee. Ze zijn klein, bij de grootste is de lengte ongeveer 1 cm.
Zijn dit de rupsen van een bladwesp, en zo ja, welke?De boom zat er helemaal vol mee. Ze zijn klein, bij de grootste is de lengte ongeveer 1 cm.
En dit vogeltje kan ik ook niet vinden. Wat kan dit voor vogeltje zijn?
Bedankt voor reactie. Dit is dezelfde vogel. Ze zijn genomen in de biesbosch
Ik heb dit nog niet eerder waargenomen in mijn tuin. Helaas kan ik hier geen filmpje uploaden. Zijn het parende hommels? En zo ja, welk soort?
Welk kevertje is dit?
Wie kan mij zeggen wat voor vogeltje dit is
Zag een spin van 22cm groot op een tak en rondom de bomen 8 meter lang een spinnenweb tussen 2 bomen, liep er tegen aan met groepswandeling en kreeg vage bolletjes met spinnenweb over me hele hoofd heen. Paar dagen later haal ik die 3cm giftige spin uit me oor met water.
9x gebeten door zelfd...
Wat een raar verhaal over hoogvliegende vliegtuigen wegens zonnewarmte etc. Als een vogel met 60km per uur bij -20 vliegt is er een erg grote kans op bevriezing van poten of snavel , ogen en het slijmvlies van de voorste luchtwegen.De werkelijke reden is waarschijnlijk vliegefficientie. Vliegtuigen ...
Dag Forum,mijn vraag is of dit een koraal juffer is, man?Gefotografeerd, 2 juli 2021.In natuur gebied Ter Borg bij Sellingen. ( Groningen )