insect onbekend
Vanmiddag aangetroffen op een braakliggend terrein met veel bramenstruiken, Sint-janskruid, boerenwormkruid e.a.Ik heb het insect al vaker gezien, maar ik weet nog steeds niet wat het is.
Vanmiddag aangetroffen op een braakliggend terrein met veel bramenstruiken, Sint-janskruid, boerenwormkruid e.a.Ik heb het insect al vaker gezien, maar ik weet nog steeds niet wat het is.
Ben niet helemaal zeker wat voor meeuw dit is, foto is in april gemaakt vanaf de boot naar terschelling.
Dag Forum,graag wil ik de naam weten van deze vlinders [ blauwtjes ].
Is dit misschien een soort Platypalpus?Ik kon hem niet vinden.
Vanmiddag zagen wij deze pootafdruk bij de Spenglerberg op de Santander Heuvelrug. Is ie van een wolf?
Deze bloem, grondbedekker, staat in een verwaarloosde tuin bij een groot huis.
Ik zag afgelopen vrijdag een zwanenpaar met 12 jonge zwanen in de Berkel zwemmen. Dit leek me er veel. Hoeveel eieren legt een zwaan maximaal?
Gistermiddag opnieuw een poging gedaan om van de heelblaadjesboorvlieg redelijke foto's te maken (valt niet mee, ze zijn nogal klein!). Ik trof ze aan op heelblaadjes in de berm langs een fietspad.Is het juist, dat het vrouwtje een legboor heeft (eerste foto) ? En dat de bevruchting plaats vindt via...
Deze mospissebed kwam ik tegen op landgoed Grundestein. Ze zit op een prachtframboos. Maar … zijn die dingetjes om haar heen eitjes / larfjes? Ik hoor graag van jullie.hartelijke groet, Els