Gestrekte nek.
Waarom vliegen ooievaars met de nek gestrekt en reigers met de nek gekromd?
Waarom vliegen ooievaars met de nek gestrekt en reigers met de nek gekromd?
Wat is dit oranje spul op het lampje . Lampje zit om liaan en staat onder de overkapping . Zien verder niet waar het vandaan komt
Wat is dit oranje spul op het lampje
Volgens mij een sporenkapsel van Haarmos.Zijn dit eitjes van een insect of zijn het Slijmzwammen die op het sporenkapsel zitten.Gefotografeerd op 16-07-2021 in een nat heide gebied met veel mossenin natuur gebied Mantingerveld Drenthe.
Hoe heet deze bloem, staat in een stuk opgehoogde grond tussen gras en onkruid.
Kwam vandaag deze rups tegen in de Zouweboezem.Zou graag weten welke soort het is.Mvg, Marianne
Weet iemand wat voor een beestje dit is?Deze zitten, ondanks de vele vele regen hier in Limburg, op de aubergine planten. Ze eten er m.i. niet van.Opvallend zijn de relatief grote nageltjes aan de achterpoten.
Ik zag vandaag in mijn kas dit bijzondere onkruid dat druppeltjes balanceert op de zijkanten van zijn blad. Eromheen staan nog twee van deze plantjes en zij doen dezelfde jongleeract. De bladeren zijn heel lichtjes gekarteld. De zijkant van het blad en de stengel van de plant zijn behaard. Welk plan...
Is dit een Bruin zandoogje, Argusvlinder of een andere. Gezien in Zw-spanje. Vast bedankt voor je reactie.