Europese wilde kat
Ik zag het leuke filmpje over de europese wilde kat in het Vijlnerbos. Ik vroeg me af: hoe nauw verwant is de europese wilde kat met de schotse wilde kat?
Ik zag het leuke filmpje over de europese wilde kat in het Vijlnerbos. Ik vroeg me af: hoe nauw verwant is de europese wilde kat met de schotse wilde kat?
Ik heb deze eenden al een aantal keren gezien in een park in Utrecht Het is volgens mij geen kuifeend of een topper. Als ze vliegen zijn ze prachtig met een grote witte onderkant en zwarte accenten. Kan iemand mij helpen welke eend dit is? Hartelijk dank, Marielle
Mijn zoon vond dit nest op zolder. In Bloemendaal. Wij denken dat het een wespennest is maar verbazen ons over de aanwezigheid van schelpjes.
nu aantal verwijderdmag er 1 per dag plaatsen
Heeft iemand enig idee welk soort paddenstoel dit is? Ik heb de foto's op 3.1.2022 genomen in het Aekingerzand, een gebied met zandverstuiving en heide. Het paddenstoeltje is 4-5 cm hoog.
Wij zijn een vijver aan het graven in onze achtertuin, rechthoekig ca 4x2. Op ca 11 m van een eik. We weten niet precies hou oud de eik is, de stam heeft een omtrek van ca 170 cm.Nu komen we bij het graven wortels tegen, de richting waarin ze lopen lijkt van de eik te komen, de omtrek is ca 2 cm. op...
Deze roofvogel gespot in onze achtertuin, wie weet welke roofvogel dit is?
Hallo,
Kan iemand mij de Link sturen van Natuur in beeld van mijn foto van de wisent?
Alvast bedankt!
Groet,
Pim van Galen
Een artikeltje in de Stentor (5 jan. 2022) over de Marker Wadden...Een oud RWS civiel ingenieur zegt daarin dat het ten onder zal gaan.https://www.destentor.nl/flevoland/miljoenenproject-marker-wadden-zakt-weg-in-blubber-als-je-slib-op-slib-gooit-blijft-het-zakken~af1a3b1f/ Uiteraard reacties van le...