Vreemde zwarte kokertjes in de struiken
In de bossen bij Gulpen , zie ik deze zwarte kokertjes met een plankje erin. Bevestigd met tie-raps in de struiken op 1.5 meter boven de grond.Wie weet wat dit zijn?
In de bossen bij Gulpen , zie ik deze zwarte kokertjes met een plankje erin. Bevestigd met tie-raps in de struiken op 1.5 meter boven de grond.Wie weet wat dit zijn?
Ik heb nog een vraag over de wolfAls een wolf alleen op pad is en honger heeft waarom valt hij meerdere schapen aan als hij de kans krijgt als hij deze toch niet ineens op kan eten. bij andere dieren zie je dat ze jagen en bij vangst van een prooi eten ze deze op
Wat heeft deze eend op haar snavel? Zag haar afgelopen week en vond het er vreemd uit zien.
Deze week kwamen we tijddens een wandeling deze plante wortels of -stengels tegen. Zijn deze van waterlelie of kalmoes?En heeft u een idee waarom er zoveel waren die aan de oppervlakte dreven?
In de bossen bij Gulpen zien we zwarte kokertjes in de struikenbevestigd.Wie weet waarom of wat diet is?
Volgens mij lijkt deze zwam veel op een tandzwam. Maar klopt dat wel en welke tandzwam is het dan?Bij voorbaat dank voor een reactie.
We weet wat de naam is van deze bij?
19 januari gezien, welke is het?
Welke soort is dit? 19 januari gezien in Leusden