enkele dagen dezelfde "vondst"op de trampoline die in de buurt van een klimop st
Wat zou het kunnen zijn. Ik denk dat het een uitwerpsel van een knaagdier is, Maar van welke?Het is al een week lang een dagelijke vondst.
Wat zou het kunnen zijn. Ik denk dat het een uitwerpsel van een knaagdier is, Maar van welke?Het is al een week lang een dagelijke vondst.
Kan iemand mij vertellen welke eendensoort dit is?Ik heb gezocht op internet maar zonder resultaat. Ze zwommen in een plas die komt vanuit het Amsterdam Rijnkanaal.
. . . en wat zou het kunnen zijn??
Deze fraaie plant duikt in april her en der op in bermen en in het bos. Wat is het?
Ik heb deze vogel gefotografeerd en denk dat het een tapuit is. Kunnen jullie hulp bieden?Hartelijk dank.Huub Paar
Vandaag zat er in de keuken op de vensterbank een libelle . Ik heb haar een korte tijd geobserveerd en foto’s gemaakt . Ik vraag mij af , of zij beschadigd of ziek was , ze maakte heel rare bewegingen en vloog niet weg . Ik heb haar daarna in de tuin bij waterbak gezet ! ...
En alwéér zijn er al een aantal dagen problemen met de site.Plaats de melding hierover ook maar even hier want kwam het zelf ook bij toeval tegen onder ´artikelen´ toen ik eindelijk even binnen kon komen vóórdat het gelijk weer mis ging.https://www.bnnvara.nl/vroegevogels/artikelen/fotos-en-fo...
Wie kan mij vertellen welke vogel het nestje bouwde die op bijgaande foto is te zien. De foto is op 12 april 2022 gemaakt in een bijenstal in Apeldoorn
Mijn kleinzoon wil van zijn wandelende takken af. Ze zijn met veel teveel. Wat te doen? Zijn vriendjes hebben al.