Welke soort strandlopers?
Ik had deze vogels uitgemaakt voor kanoeten, maar dat zijn het dus niet.Welke zijn het wel???Foto gemaakt op Terschelling aan de waddenkust afgelopen week.
Ik had deze vogels uitgemaakt voor kanoeten, maar dat zijn het dus niet.Welke zijn het wel???Foto gemaakt op Terschelling aan de waddenkust afgelopen week.
Ik heb zojuist een vogel gezien. Hij was knalgeel. Wat zou dit kunnen zijn, nooit eerder in nederland gezien.
Ik zie in het park (Flevopark Amsterdam) waar ik vaak kom, grote kraaien die met een of slechts een paar over het gras lopen. Het zijn beste grote vogels die heel statig lopen. Dit in tegenstelling tot de grote groepen kleinere kraaien die zich vaak in een boom verzamelen en flink kabaal maken. Dat ...
Deze vogel, waarschijnlijk Aalscholver eet toch kleine visjes?
Dode vogel gevonden in de Millingerwaard. Behoorlijk verkeken op de gevangen vis.
Iemand ooit zoiets eerder gezien?
Welk bloemetje is dit?
november jl zag ik een typische spin in het buitenkozijn op het balkon zitten. Die bleef daar enkele dagen roerloos zitten en was toen ineens verdwenen.De poten zijn dus net naar voren+achteren gestrekt, maar geheel naar beide zijkanten. Ik heb dit model nooit eerder gezien, wat is het? Is het zeldz...
Als ik een foto wil plaatsen van 192 MB dan krijg ik te zien dat hij 202 MB is en te groot dus. Hoe zit dat?Oké, Ik maak hem kleiner, maar dan krijg ik steeds te zien: 503 Service Temporarely UnavailableAls ik het weer probeer dan dit: 504 Gateway Time out.Hij schijnt dan totaal in de war te zijn.B...
Welke (roof)vogel is dit?
Vloog boven de kust van de riviera maya, in Mexico.
Heb zoveel mogelijk proberen in te zoemen, de spanwijdte schat ik op minimaal 1,50 mtr.
Ik zou graag ook de nieuwsbrief van natuur in beeld ontvangen.Ik heb het verschillende keren aangevraagd, maar het lukt me maar niet.