Vreemde eend
Sinds kort komen 2 eenden foerageren in mijn vijver. Ik kan ze niet terugvinden op eendenkaarten. Welke vreemde eend is dit?
Sinds kort komen 2 eenden foerageren in mijn vijver. Ik kan ze niet terugvinden op eendenkaarten. Welke vreemde eend is dit?
Deze middag in Eemland in de polder, Coelhorsterweg, Hoogland, Baarn, Eemdijk, Bunschoten, tussen de smienten, grutto’s, kievieten, wintertalingen, kolganzen en brandganzen.
Het is volgens ons geen sterrenschot. De plek is ca 25x25 cm groot.Gezien: vorige week op Texel, 10.00 uur 's ochtends.Wie weet dit?
Wanneer kan ik een filmpje insturen en hoe?
Beste mensen,Sorry, maar, Coniferen, mag dat?Enig idee welke deze mooie kegeltjes heeft? - foto van 3 maart 2020, rode en gele, mnl. en vrl. bloeiwijze !? Zo'n 5 millimeter.THANX - Vrienelijke groet
Wat is dit?
Jeanette, je hebt mij een link gestuurd, maar als ik die aanklik verschijnt die flamingo met die dwarse poten die zegt 'pagina niet bereikbaar".
Wie weet wat voor vlinder/mot dit is??Vandaag kwam ik deze tegen bij Intratuin Hilversum (waar ik werk.) bij een nieuwe zending kamerplanten.. Ik vind hem echt prachtig.
Ik heb snachts een vliegend beest vastgelegd met mn camera maar weet niet wat het kan zijn
5 maart 5 uur snachts
Lokatie: achtertuin
Oude woudenbergseweg 2a
Doorn