Frater of Kneu
Gisteren gespot in het buiten gebied met veel struiken en bomen.
Zou graag horen wat het is. Hij lijkt mij iets zwaarder gestreept dan de Kneu en snavel lijkt mij iets geel.
Gr Jan
Foto 2
Gisteren gespot in het buiten gebied met veel struiken en bomen.
Zou graag horen wat het is. Hij lijkt mij iets zwaarder gestreept dan de Kneu en snavel lijkt mij iets geel.
Gr Jan
Foto 2
Komt er nog een zoekfunctie op fotocategorie, dat zou in sommige gevallen wel handig zijn, omdat zoeken op naam nog niet echt fijn verloopt.
Want een deel van de fotografen is dan sneller te vinden!
In het forum is wel op categorie te zoeken heb ik gemerkt.
Ik zag dit bloemetje tussen het mos staan op het Kootwijkerzand. Is het bloeiend mos, of toch een ander plantje?
Welke paddenstoel kan dit zijn? Het is een vrij fors uitgevallen ding, naar schatting zo'n 15 cm lang en de doorsnee van de hoed is plm. 6 cm. Voor- en achterkant zijn nogal verschillend. Zie dus ook de 2e foto. Vindplaats is Zuid Limburg.
Kan nergens site vinden om in de toekomst evt grotere foto ingestudeerd?
Op de planten van mijn balkon zag ik dit insect, ben eigenlijk wel benieuwd welke dit is?
Bvd,
Erik Neuteboom te Den Haag
Ik kan van mijn ingezonden foto's er slechts één terug zien. Alle andere worden niet getoond. Mogelijk is dit bij de conversie naar de nieuwe website fout gegaan.
Ben ik de enige met dit probleem?
Wordt dit alsnog hersteld?
Een vriendin heeft een struik in de tuin staan met een prachtige bloem. Ze weet niet wat het is en wij kunnen het ook niet vinden op Google. Iemand enig idee?
Het kleine Perzikboompje in onze tuin, aangeplant vorig jaar, heeft zo mooi gebloeid maar daarna kwam het nieuwe blad gekruld en aangetast aangeroeid te voorschijn.
Wat is dit voor plantenziekte en wat is er aan te doen om het boompje te redden?
Groet van CoCo.