Ingelogd?
Hoe kan ik zien/weten of ik ben ingelogd?
Er staat bij een foto: " om te reageren moet u ingelogd zijn."
Ik deed dat, maar mijn wachtwoord was fout. Toch kon ik reageren in het vakje onder de reportage over dierenvervoer en -lleed.
Na mijn reactie ingetypt te hebben, postte ik hem, maar mijn reactie is niet onder de reportage gekomen. Ik was dus niet ingelogd.
Hoe had ik dat kunnen weten? Ik had nogal mijn best gedaan op mijn reactie.
Er staat bij een foto: " om te reageren moet u ingelogd zijn."
Ik deed dat, maar mijn wachtwoord was fout. Toch kon ik reageren in het vakje onder de reportage over dierenvervoer en -lleed.
Na mijn reactie ingetypt te hebben, postte ik hem, maar mijn reactie is niet onder de reportage gekomen. Ik was dus niet ingelogd.
Hoe had ik dat kunnen weten? Ik had nogal mijn best gedaan op mijn reactie.

Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Het reageren op een nieuwsartikel of reportage werkt nog niet zoals het moet. we hebben deze klacht vaker gehoord en zijn nu bezig een oplossing te zoeken. Naast een aantal andere bugs/wensen die de site moeten opknappen.
vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
ps Gisteren zag ik wel een reactie bij een bericht, kennelijk een geluksvogel die het wel is gelukt.
pps. Ik probeerde gisteren bij het bericht waar jij op doelt een link te posten van een petitie over de gruwelijke veetransporten. Ook mislukt dus terwijl het superbelangrijk is dat die vaak getekend wordt. https://www.piepvandaag.nl/petitie-stop-gruwelijke-transporten-dieren-vanuit-eu-naar-turkije/#PETITIE