Forum

Nieuwste vragen

roofvogels op een educatieve markt

Eindelijk wordt er eens wat georganiseerd in de wijken van Lelystad, maar om levende steenuiltjes en roofvogels al dan niet exoten deze als aapjes te tonen in een marktkraam tijdens een "educatieve"markt ?

Ik vind dit een misplaatste aaibaarheid cultuur aan het worden zoals we dat ook...

Nieuwe website

De nieuwe site ziet er mooi uit, alleen vind ik de tekst op mijn mobiel vaak lastig te lezen. Te dunne letters op een crème-kleurige achtergrond, beetje vaag.

Fotocategorieën

Tot nu toe vind ik de nieuwe site een grote ramp maar mis vooral bij foto's de functie om categorie foto's te selecteren.
Zou niet weten hoe ik bij categorie vogels of zoogdieren moet komen en ben dus in feite verplicht om door alle nieuwe foto's te bladeren.
ook de foto's van een bep...

Welk beestje maakt dit holletje?

Ik heb allerlei holletjes in mijn tuin die worden gemaakt door een beestje, die ze afdekken (achter zich aantrekken naar binnen) met takken/bladeren die voorhanden zijn. In dit geval van de foto zijn de holletjes onder mijn bamboe, dus zijn de holletjes afgesloten met bamboe bladeren. Ik denk dat ze...

dubbele foto's

Hoe komt het dat ik regelmatig dubbele foto's van mezelf zie en als ik er dan een verwijder,is de andere foto ook weg.

met vriendelijke groet
Corrie Rijkelijkhuizen

Houtzaagsel hoopjes op boomstronken

Wij hebben een 8 stammige Es laten omzagen. Mijn is deze nu in kleine houtblokken aan het hakken en nu zien we na 2 weken dat er allemaal zaagselhoopjes op de gezaagde houtblokken en eronder liggen. Dit was absoluut niet het geval toen het nog hele boomstammen waren... Heeft iemand enig idee wat dit...