Buizerd of
Ik hoor graag wat het is Buizerd of ruigpoot.
Gisteren gespot Oost Groningen.
Gr Jan
Ik hoor graag wat het is Buizerd of ruigpoot.
Gisteren gespot Oost Groningen.
Gr Jan
Deze volgens mij klaversoort groeit als onkruid door mijn tuin, ik kan hem niet herkennen uit de lijst van klaversoorten uit de Benelux, wie weet hoe hij heet?
welke vlinder is dit?
Ik heb heel veel soorten slakken in de tuin, weet iemand welke slakken ik niet hoef te vangen omdat ze alleen oud/dood materiaal opruimen en mijn jonge planten met rust laten? Op de foto de twee meest voorkomende naaktslakken.
Hallo ,
gisteren gespot in het natuurpark in Koningslust.
Wie weet wat voor vogel dit is?
gr. C.Strijbos
Waarom zijn de alligators afgemaakt ze hadden ze toch ook naar elders kunnen verplaatsen??
Beste mensen,
Ik heb een laurier die helemaal kaal gevreten wordt of wat dan ook. Het tast ook de naast gelegen struik aan, maar nietde sering ernaast.
Wat is het en kan ik er nog iets aan doen?
Mijn broer dacht aan kevers en dat het wel weer goed komt. Het zijn grote struiken...
Beste mensen,
3 juni heb ik een appelboompje gekocht. Ik heb een goed gat deels gevuld met aarde voor fruitboompjes.Nu heb ik verschillende gele blaadjes en het lijkt of het blad meer krult als eerst. Het is een Elstar. Goed water gegeven de eerste dagen, niet enorme ladingen.
...
Enige dagen geleden wilde ik een dennenboompje snoeien. Tot mijn verbazing merkte ik dat dit lage en ca 30 jaar oude boompje vol zat met een paar honderd (!) rupsen van de Plakker (Lymantria dispar). Ondanks mijn verwoedde pogingen ze te verwijderen is hij inmiddels bijna kaal gevreten.
Van...