Keep smilin'.....
....
....
Deze vogel gespot in het Red Rocks Mountain Park, 39 km. t.Westen van Denver, Colorado. Welke vogel is dit ?
Gisteren gespot op het industrieterrein met veel hoge bomen.
Hoor graag wat het is.
Gr Jan
Welke duif is dit?
Al 3 dagen deze week 2 eenden op ons gazon. Het lijkt veel op de Casarca eend, maar deze eenden hebben rood/bruine vlekken om de ogen en een zwarte vlek op de borst. Verder hebben zij een grauw witte borst wat overloopt naar oud rose. Ook vind ik dat zij een langere nek hebben en iets hoger op de po...
Met een paar honderd vlogen ze hier van weide naar bomen en weer verder.
In Zweeds Lapland werden we gewezen op deze vogel, volgens de vogel meneer een heel bijzondere vogel die alleen in hoge Noorden voor komt.Hij is speciaal om zijn kromme snavel. Wie kan me vertellen wat voor vogel dit is? Bedankt!
Is dit en jonge ekster? De snavel komt me in dat verband te 'vinkachtig' voor.
de opgeslagen van de favorieten foto's van de inzendingen van vroege vogels is verdwenen waar kan deze weer terug vinden?
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.