Welke bloem is dit?
Deze bloemen groeien volop in de bermen in deze omgeving (Heesch, Oss). Ik krijg niet uitgesleuteld welke bloem het is! Kan iemand me daarbij helpen?
Deze bloemen groeien volop in de bermen in deze omgeving (Heesch, Oss). Ik krijg niet uitgesleuteld welke bloem het is! Kan iemand me daarbij helpen?
Deze plant staat in het Reigersbroek in natuurgebied het Rozendaal bij Montfort maar ik kan nergens de naam van deze plant vinden
Bij ons in het dorp staan rond het plein een 20 tal van deze bomen, c.a. 5 a 6 mtr. hoog, blad samengesteld, niet exact tegenover elkaar, 2a 3 cm lang, c.a. 0,8 cm breed. De bomenkruin is niet echt dicht en heeft een gladde stam. Ik dacht aan een van de essen, maar welke ?
"Tegen de slootkant staat deze witte orchidee ( ? ) te bloeien. In het Schaffelaarse Bos in Barneveld. Hoe heet deze?
Wij hebben o.i.een heel bijzondere,en voor ons onbekende plant gezien en gefotografeerd deze plant hebben wij gezien langs het scheur naam van de rivier tegenover de stad Maassluis de datum 16 juni 2017 Kenmerkend van de plant dat deze plat en breed van structuur is
Deze plant had geen naamplaatje ≖‿≖ Google'n op distel hielp ook niet. Kent u de naam ?
Deze plant stond het 1e jaar op zandgrond in gebied dat door het Waterschap opnieuw is ingericht. 14 juni 2017 in het Oosten van het land. stonden meerdere planten verdeeld over het terrein. Was een van de eerste planten die opnieuw in het gebied opkomen.
Hoe heet dit Plant ?
Hoe heet deze plant ?
De opbouw van de meeste planten bestaat uit wortels, stengels, bladeren en bloemen. Maar er zijn ook veel groepen waar de opbouw anders is zoals bij varens en mossen. Dit is een lastige categorie omdat planten er per seizoen zo verschillend uitzien.