Wat is de naam van deze plant? anthea Geplaatst op 29-06-2017 om 20:11 Deel op Facebook Deel op Twitter Het is een struik van 1.50 hoog zo ongeveer.Mooie groene bessen zitten er aan.
anthea Geplaatst op 30-06-2017 om 18:06 Goh, dat het een mahoni plant is had ik niet verwacht omdat de bessen zo groen zijn en ik ken ze alleen met blauwe bessen.Maar ik zie bij Jeanette staan dat ze later pas blauw worden.Bedankt jullie twee voor het meedenken.Groet Anthea
moltcamp Geplaatst op 29-06-2017 om 22:12 Kijk eens bij x Mahoberberis Aquisargentii, een geslachtshybride van Mahonia aquifolium x Berberis sargentiana; ook in gemeentegroen.
jeanette Geplaatst op 29-06-2017 om 20:22 Een van de Mahonia soorten. De bessen kleuren later blauw. Afhankelijk van de soort bloeien ze in het late najaar of winter met geurende trossen met gele bloempjes.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Goh, dat het een mahoni plant is had ik niet verwacht omdat de bessen zo groen zijn en ik ken ze alleen met blauwe bessen.
Maar ik zie bij Jeanette staan dat ze later pas blauw worden.
Bedankt jullie twee voor het meedenken.
Groet Anthea
Kijk eens bij x Mahoberberis Aquisargentii, een geslachtshybride van Mahonia aquifolium x Berberis sargentiana; ook in gemeentegroen.
Een van de Mahonia soorten. De bessen kleuren later blauw.
Afhankelijk van de soort bloeien ze in het late najaar of winter met geurende trossen met gele bloempjes.