Knopjes hannitsko Geplaatst op 08-07-2017 om 20:15 Deel op Facebook Deel op Twitter In een tuin tijdens de open tuinen dag zag ik deze knopjes aan een flinke groene plant/struik. Ik heb geen idee wat het is.
rijswijk Geplaatst op 09-07-2017 om 21:40 Ik geef het op, ik weet het niet meer!Als ik wil kan ik er wel die anemoon van maken. Als ik wil kan ik er inderdaad ook een (blauwe) Hortensia van maken. In elk geval het blad...Ik durf geen antwoord meer te geven!Groet, Minke.
brittom Geplaatst op 09-07-2017 om 19:56 Ik kan het mis hebben, maar het lijkt mij eerder een bloemknopje van een hortensia.m vr gr brittom
rijswijk Geplaatst op 09-07-2017 om 14:50 Geen gek idee Dick! Kan me er wel in vinden; zou er zelf niet opgekomen zijn.......Is het niet wat vroeg voor deze Herfstanemoon? Groet, Minke.
ivn-er Geplaatst op 09-07-2017 om 14:31 Volgens mij zouden dit wel eens bloemknoppen kunnen zijn van de Japanse anemoon. Gr. Dick
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Ik geef het op, ik weet het niet meer!
Als ik wil kan ik er wel die anemoon van maken. Als ik wil kan ik er inderdaad ook een (blauwe) Hortensia van maken. In elk geval het blad...
Ik durf geen antwoord meer te geven!
Groet, Minke.
Ik kan het mis hebben, maar het lijkt mij eerder een bloemknopje van een hortensia.
m vr gr brittom
Geen gek idee Dick! Kan me er wel in vinden; zou er zelf niet opgekomen zijn.......
Is het niet wat vroeg voor deze Herfstanemoon?
Groet, Minke.
Volgens mij zouden dit wel eens bloemknoppen kunnen zijn van de Japanse anemoon. Gr. Dick