Welke vlinder
Wie kent deze oranje-bruine vlinder met rode strepen?
Wie kent deze oranje-bruine vlinder met rode strepen?
Ik spaar alle vlinderfoto's deze vlinder zat op een lande op een slipper nabij Sittard. Hoe is de naam? vast dank voor je reactie.
Kan iemand mij vertellen wat dit zijn?
Gezien op een blad van een gladiool!
welke vlinder mot is dit
Graag wil ik weten welke vlinder dit is. Zelf denk ik aan een kleine vos, maar twijfel nog, omdat ik hem nogal oranje vind t.o.v. de afbeeldingen op internet.
Weet iemand wat voor vlieg dit is?
Zat te drinken, bij mij op balkon.
Ik woon in centrum Roermond, Limburg.
Elk jaar vallen wolken van deze "vliegjes" een enkele struik, een Pieris soort, aan. De blaadjes verliezen kleur en vallen af. Hele wolken vliegen op als je de struik schut.
ik kan nergens ook maar iets vinden. Ze zijn ca. 3 mm groot
Kunt u mij de naam noemen van bijgaande nachtvlinder? Hij zat gisternacht op de schuifpui, toen ik alles wilde afsluiten, maar ik ging nog gauw naar buiten, om hem te flitsen. Toen hij er vanmorgen nog steeds zat, wilde ik hem ook bij daglicht op de foto zetten. Ik pakte mijn pocket camera, maar toe...
Hallo,
Er zaten 2 solitaire bijen in mijn bijenhotelletje.
De een was een rosse metselbij de ander dacht ik ook, maar hij is erg geel, misschien door het stuifmeel? De foto is gemaakt op 15-5-2015
Groeten Waterman01
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.