Welk vlindertje/motje o.i.d. is dit?
In de tuin zag ik op de hedera, ongeveer een maand geleden bijgaand insectje.
Ik woon in Bunschoten.
In de tuin zag ik op de hedera, ongeveer een maand geleden bijgaand insectje.
Ik woon in Bunschoten.
Welk rupsje is dit ?
Dit beestje is +/- 2 mm groot. Bij het uitvergroten bleek het een vleugelstructuur te hebben van een bepaalde vliegenfamilie. maar gezien zijn voelsprieten lijkt het meer te gaan om een kevertje of wants.
Wat is de naam?
Bvd
Pagie
Zat op de zijkant van mijn insektenhotel.
Was weer vertrokken voor ik beter kon kijken maar hoop dat iemand me a.d .h .van de foto aan de naam kan helpen.
Hgr, Helga,
in Turkije kwam deze vlinder op m`n knie zitten
wat een geluk... maar welke is het ?
wie weet het
Hoi ik heb geen idee wat dit is. Het zat (denk ik ) op de steel van een brandnetel. Het is hard (niet jelly) en prachtig ;-) Iets van 1 cm breed.
Iemand een idee? ik begin in de categorie insecten, maar daarover twijfel ik ook...
groet Dominique
Kent iemand dit insect? Het is ca. 1 cm lang. Zij bewonen in grote getale ons insectenhotelletje in Almere.
Gisteren gespot op een roos in m'n tuin; gezocht, maar dus niet gevonden om welk soort het gaat.
Wat is de naam van dit superdunne insect ?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.