pearsing of parasiet
Kunt u mij zeggen, wat deze egel aan zijn oor heeft? Is het een parasiet of een ziekte? Het is wit en kogelrond, net een oorknop.
Met vriendelijke groet,
Zeedistel
Kunt u mij zeggen, wat deze egel aan zijn oor heeft? Is het een parasiet of een ziekte? Het is wit en kogelrond, net een oorknop.
Met vriendelijke groet,
Zeedistel
welke vlinder is deze? Hij vloog op de Lamsoor.
Hij /zij zat op een blad nabij het riviertje de Raam in een bosachtig gebied, was wel in beweging, lijkt mij gezien de bouw op een wespensoort, maar welke. Gr. Jan
Vandaag zat dit padje (max. 4 cm) verscholen op de oprit, op de foto sterk uitvergroot.
Kwam deze tegen op Fueteventra. Weet iemand welk soort het is .
Alvast bedankt.
Mario
Zoals gevraagd hier een vergrote foto
Deze spanner kwam ik tegen in ons trappenhuis midden in amsterdam.Iemand een idee ?
Wij hebben geen idee wat voor beestje het is .
We hadden wel een kinderbedje met gebruikt matrasje .
Een poppetje van stof gevuld met boekwijtpitten of kersenpitten . Dat zat helemaal vol van de ene dag op de andere.
Over het matrasje en bedje liepen ze .
Vliegen niet...
Al geruime tijd ben ik bezig de planten in de Krimpenerwaard te fotograferen. Ik heb er inmiddels zo'n kleine 200 vastgelegd, waarbij de kennis van 'vroege vogels' een welkome aanvulling is/was. Ik stuit echter bij de schermbloemigen op moeilijkheden. Ik vind ze soms moeilijk van elkaar te ondersche...