Op 1 september bij het zoeken naar de laatste aardbeien ontdekte ik een bloeiende sleutelbloem! Hebben we nu een laat voorjaar of een heel vroege lente?
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Wat een leuke vondst, Jany en die waterlelie van Renske is ook een cadeautje !
Ik ga binnenkort verhuizen naar een seniorenwoning ( met lift) en heb zicht op een binnentuin compleet met vijvers en een fontein.
Ook daar drijven een aantal bloeiende waterlelies in.
Zelfs een mooie gele soort en alhoewel het aangelegd is en geen "echte"natuur is een vrolijk geheel met zelfs vissen erin.
Ook een kunsteend ( vind ik minder) maar vergeleken met mijn uitzicht nu is het een verademing. Nu staan er nog diverse Zonnebloemen te bloeien, heel vrolijk allemaal.
Er is vlakbij veel groen en wandel mogelijkheid langs de Sloterplas en een bekend gebied voor ons.
We zijn er ondanks de impact die zo'n verhuizing met zich meebrengt erg gelukkig mee.
Ik ga er binnenkort eens wat foto's van maken.
Door tijdgebrek weinig op Forum of de fotosite maar vanochtend kwam ik jouw naam tegen, vandaar deze reactie.
Hartelijke groeten van Helga
ntrfragmentjes
Sleutelbloemen zijn er nu wel meer. Het is een nabloei die bij veel planten voorkomt.
Tineke
Renske47
Jany dat is toch een cadeautje, hij laat zich nog even zien. Mijn tuintje was in april helemaal leeg gemaakt en nu bloeide er ineens een waterlelie in de vijvertje. Helemaal blij !
7 Centimeter dus piepklein. Of het lukt om plaatsen weet ik niet.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Ik ga binnenkort verhuizen naar een seniorenwoning ( met lift) en heb zicht op een binnentuin compleet met vijvers en een fontein.
Ook daar drijven een aantal bloeiende waterlelies in.
Zelfs een mooie gele soort en alhoewel het aangelegd is en geen "echte"natuur is een vrolijk geheel met zelfs vissen erin.
Ook een kunsteend ( vind ik minder) maar vergeleken met mijn uitzicht nu is het een verademing. Nu staan er nog diverse Zonnebloemen te bloeien, heel vrolijk allemaal.
Er is vlakbij veel groen en wandel mogelijkheid langs de Sloterplas en een bekend gebied voor ons.
We zijn er ondanks de impact die zo'n verhuizing met zich meebrengt erg gelukkig mee.
Ik ga er binnenkort eens wat foto's van maken.
Door tijdgebrek weinig op Forum of de fotosite maar vanochtend kwam ik jouw naam tegen, vandaar deze reactie.
Hartelijke groeten van Helga
Tineke
7 Centimeter dus piepklein. Of het lukt om plaatsen weet ik niet.