wat is dit voor larve of rups????
Van een vriendin ontving ik deze foto met de vraag of ik dit beestje herkende... Heb al even gezocht, maar kan nog niet vinden wat het is. Kan iemand mij helpen???
Van een vriendin ontving ik deze foto met de vraag of ik dit beestje herkende... Heb al even gezocht, maar kan nog niet vinden wat het is. Kan iemand mij helpen???
Kan iemand mij helpen aan de naam van deze plant. Ik heb hem gefotografeerd in het Müritz National park in Duitsland langs één van de vele meren op 15 augustus op een zonnige dag.
Sinds eind maart 2016 zijn de vroege vogels radiouitzendingen niet meer via de Podcast-app op mijn IPhone terug te luisteren of te downloaden. Dat mis ik enorm. Ik lees op het forum begin juni dat eraan gewerkt wordt.
Wat is nu de stand daarvan ? is de oorzaak al achterhaald ?
Hoop da...
deze vogel lag in alle vroegte in mijn tuin. Waarschijnlijk op trektocht gesneuveld. Ik kan hem echter niet (meer) thuisbrengen, ook niet qua soort. Een jonge kievit misschien? Wie heeft het juiste antwoord.
Sellingen Westerwolde 04/09/2016
Bravo Willem Vermaat!!!
Je denkt hetzelfde als ik sinds tien jaar. Ik heb jaren geleden een artikel gepubliceerd in De Vrijruiter met dezelfde strekking.Een Ethische Benadering. Voor de goede orde: ben zelf recreatieruiter geweest en heb nu nog twee Friese paarden " omdat we ze nu eenmaal heb...
Niet in de tuin maar in een gemengd bos tussen de afgevallen bladeren deze na lang zoeken naar ik meen prachtige Tuinschalenbijter.
Kan dat kloppen ?
Op 1 september bij het zoeken naar de laatste aardbeien ontdekte ik een bloeiende sleutelbloem! Hebben we nu een laat voorjaar of een heel vroege lente?
Natuur op zijn mooist
hoe heet deze rups en wordt dit een vlinder en zo ja, welke ?