mot
hoe heet het diertje dat naast mijn voordeur op een steen aan de muur zit? nooit eerder in het echt gezien.
hoe heet het diertje dat naast mijn voordeur op een steen aan de muur zit? nooit eerder in het echt gezien.
Hallodit blad vond ik op straat, ik heb dit nog niet eerder gezien. Heeft iemand enig idee wat er gaande is? Is het het blad dat doorgroeid, een schimmel of een gal? Ik ben erg benieuwdAlvast bedankt voor jullie reactie
Goedendag, in onze tuin is voor de tweede keer 3 wkn een koolmezen nestje in het vogelhuisje Vanmorgen 27-6 zat er een kleintje op de grond en het was ons al opgevallen dat het geen geluid maakte in het huisje zit er nu nog èèn maar die wordt niet meer gevoederd en piept ook niet het leeft nog ...
Rupsen gevonden in steenuilkast, deze hangt in een kersenboom. Van welke vlinder zijn deze rupsen?
Geschoten langs de A28, slechts één exemplaar.Wie weet welke rups dit is?
Ik moet voor school een project maken maar ik kan nergens vinden welk dier dit is. Ik weet alleen dat deze in de savanne voorkomt.
Hoi, de jonge koolmezen, die deze week in onze tuin zijn uitgevlogen, zijn erg wittig. Heel zachtgeel-beige-achtig. Zie foto. Is dat normaal?
Goede middag,Deze vogel in de vlucht fotografeerde ik in Spanje.Kan iemand mij vertellen hoe de naam is?Alvast bedankt
De bladeren van onze tamme (paarden) kastanje begint van onder af helemaal bruin te worden. Is een ziekte? En is daar wat tegen te dien? Vr gieten Peter