Welke kever?
Wie weet welke kevers dit zijn? Zaten gezellig samen op de bloem van een braamstruik.
Wie weet welke kevers dit zijn? Zaten gezellig samen op de bloem van een braamstruik.
Wie weet wat voor wants dit is? Liep op de kliko, 30-06-2017. Vlak over de grens in België bij Eindhoven, provincie Antwerpen.
Dit kleine bijtje (plm. 1.5 cm lang) komt graag in de bloemetjes van de geraniums en zit daarin soms wel een minuut heel stil, in plaats van ijverig nectar en stuifmeel te verzamelen. Vraag 1. hoe heet deze bij? Vraag 2. Waarom houdt het beestje pauzes tijdens het werk.
in mijn tuin kwam ik deze "wesp" tegen er waren meerdere exemplaren en waren constant aan het heen en weer vliegen met hangend pootjes,ik heb gezocht maar kan er niet achter komen wat voor soort dit is.
Hallo,
Zou graag willen weten welk kevertje dit is. En of het schadelijk is voor de moestuin.Gevonden op terras onder de overkapping. Locatie is vlakbij het natuurgebied De Groote Peel.
MvG
Folkert Bakker
dit diertje zat gistermorgen opeen muur van mijn huis. ik ken de naam niet ,weet iemand dit voor mij?
Dit blad is van een boom waarvan ik helaas geen foto heb. Wie weet welk blad dit is?
Het is een struik van 1.50 hoog zo ongeveer.Mooie groene bessen zitten er aan.
Deze kleine fladderaar kruiste vanmorgen mijn pad. Ze is zo groot als een blauwtje. Ik wil graag de naam weten.