Wie kent deze nachtvlinder?
Deze nachtvlinder zat 2 weken geleden tegen een wit huis. Ik kan er geen naam bij vinden. Wie wel?
Deze nachtvlinder zat 2 weken geleden tegen een wit huis. Ik kan er geen naam bij vinden. Wie wel?
Bericht: Enige jaren geleden nam ik schelpen mee en bewaarde ze in een donkere kast. Een paar weken geleden.plaatste ik ze in een glazen vaas in de vensterbank. Na enkele dagen verschenen er allerlei verschillende glazen beestjes, met antennetjes en voelsprietjes...Ik heb er veel foto's van gemaakt....
Deze nachtvlinder zat op een buitenmuur, maar hoe heet deze?Ik dacht eerst een wolspinner maar die heeft meer witte vlekken.Wie help mij met het vinden van de naam!
Weet iemand de naam van deze steenvlieg?
Ik zag deze prachtige paddestoelen bij een boom. Weet iemand de naam?
De foto.
Sorry hier de foto.
Deze beestjes zaten met honderden bij mij op een plant. eerst zag ik alleen maar witte puntjes(eitjes) en na een paar weken waren het dit. Als ze zo zijn verdwijnen ze. Wat zou het kunnen zijn? Ze hebben vleugels.
deze opvallend lichtend groene plant van ong. 70 cm kwam in 2015 spontaan op in mijn groentetuin.In 2016 blaak hij zich massaal te hebben uitgezaaid. In de vrees met een agressieve exoot te maken te hebben, heb ik ze wat al te rigoureus weg geschoffeld: in 2017 kwam hij niet meer terug. Gelukkig heb...