een parelamaniet?
Gezien op bosgrond, eind oktober, moeilijk te determineren, het klopt niet helemaal met de andere foto's die ik zie van een parelamaniet. Ben heel benieuwd wat het is, alvast bedankt Nel Windt
Gezien op bosgrond, eind oktober, moeilijk te determineren, het klopt niet helemaal met de andere foto's die ik zie van een parelamaniet. Ben heel benieuwd wat het is, alvast bedankt Nel Windt
Een week geleden in Ede in de berm van de N224 gefotografeerd op een stuk met purpersteeltje. Volgens mij de zandpadvezelkop. Zit ik goed?
Dit insect zag ik gewoon in een tuin in brabant, maar ik kan niet zo goed er een naam bij vinden. Zou het de grote Bladsnijder kunnen zijn of toch niet?
Zou dit de Weideschaduwwants kunnen zijn? Gewoon in een tuin in Brabant.
Wie weet welke nimf dit is? Het was gewoon bij mensen in de tuin in Brabant.
Deze planten gefotografeerd eind april in wegberm op Schiermonnikoog ( midden in het dorp).Welke plant zal dit zijn?
Wie kan mij vertellen wat dit voor beestjes zijn?Ze verzamelen zich bij mijn achterdeur in de luwte uit de wind. Ook op de grond tussen de bladeren zitten ze, dicht bij de haardhout opslag.
Gistermiddag trof ik in het Nijreesbos in Almelo op een stobbe bijgaande paddenstoel aan. Wie weet de naam van deze paddenstoel?
Een paar dagen geleden op landgoed kernhem in Ede deze koesrtvormige paddenstoel gefotografeerd. Zat onder een berkenstammetje en kwam tevoorschijn toen ik het stammetje omdraaide om de onderkant van plooivlieszwammetjes te fotograferen.