Welke libel is dit.
Wie weet welke libel dit is? Het was augustus en het was in de Malpie bij Valkenswaard. Ik heb het echt zelf geprobeerd, maar kom er niet uit.
Wie weet welke libel dit is? Het was augustus en het was in de Malpie bij Valkenswaard. Ik heb het echt zelf geprobeerd, maar kom er niet uit.
Deze roofvogel heeft een hoedje op !Foto deze week gemaakt in de Alblasserwaard.Ik kan m nergens vinden... Iemand enig idee welke het zou kunnen zijn ?
Deze vogel, groter dan roodborst. Wat voor vogel is dit?
Deze zweefvlieg heb ik in augustus gefotografeerd. Volgens mij in de Malpie bij Valkenswaard. Is het een Graafwesp en zoja welke? eerst dacht ik de donkere Fopwesp, maar daarna twijfelde ik toch weer.
Wie weet welk kevertje dit is? In augustus gezien.
Wie kan mij helpen met dit insect? De foto is in augustus gemaakt en na veel speurwerk weet ik het nog steeds niet wat het is.
Afgelopen week aangetroffen in het Deelerwoud: (sterk vergraste) hei; cocon zat aan stengels van pijpenstrootje.Tjerk
Deze zomer heb ik in Polen deze vogel gezien. Tot nu toe kan ik hem niet duiden.Heeft een zaadje van dennenappel in zijn bek.