Vliegebeest bij de beek
Gezien 22 mei er waren heel veel van deze ??? wat is het vlinder, motje waar moet ik het zoeken?B.v.d vr. groet Marijke
Gezien 22 mei er waren heel veel van deze ??? wat is het vlinder, motje waar moet ik het zoeken?B.v.d vr. groet Marijke
Ik vond zaterdag dit rendiermos in de duinen bij Hargen aan zee.Op de foto zie je zwarte puntjes aan de uiteinden,nu vraag ik mij af : zijn dit sporen ?er blijkt weinig bekend te zijn over de geslachtelijke voortplanting bij korstmossen.
Is dit Sperwer man?
Deze sympathieke vogel scharrelt bij ons in de tuin rond. Ze is redelijk tam. Wat is het? Geen gewone vrouwtjesfazant volgens mij, daar is ze te licht voor? Vrouwelijke goudfazant?
Op 29 okt. waargenomen in Dordrecht op een loslatende schors.Wat zou dit kunnen zijn?
Deze foto liep rond in mijn tuin. Ik vroeg me af wat het was en vooral waaraan kan ik hem zelf herkennen?
Weet iemand of dit een matkop, zwartkop of een juveniele is? Ze zitten bij mij in de tuin en zijn met z'n tweeën
Mooie muisstille Windenergie.Jammer dat veel mensen onvoldoende over windenergie weten.Men denkt vaak alleen aan grote molens, maar bijna nooit aan sierlijke muisstille windturbines. Ideaal om in de bebouwde omgeving de lokale energie productie aan te vullen. Echt mooi voor op of bij je woonhuis....
Dag, elke nacht verdwijnen de vetbollen die ik de vorige dag heb opgehangen op ca 2 meter hoogte aan een boom. De boommarter in het filmpje uit 2013 (https://www.youtube.com/watch?v=4sxvuMVedvw) trekt 'm nog door het netje, maar onze dief neemt dat èn het plastic haakje mee. Welk dadersprofiel is d...